Rimmel London My Grey by Rita Ora | Teszt

5:24

Sziasztok, 

A mai bejegyzésben szeretném nektek megmutatni, a Rimmel London legutóbbi kollekcióját. Rimmel kihasználva a Fifty Shades Darker sikerét  kiadta a My Grey by Rita Ora kollekciót. Rita azonkívül, hogy a Rimmel London egyik arca a filmben is feltűnik mint Mia Grey, Christian húga.
A kiadás egy rúzst, púdert,szempillaspirált, szemhéjstiftet és egy körömlakkot tartalmaz. Én ezekből csak a rúzst, púdert és körömlakkot szereztem be.



Stay Matte púder by Rita Ora
A klasszikus Rimmel púder új limitált csomagolást kapott. Én a legvilágosabb 001 Transparent árnyalatban szereztem be. A csomagolás jól záródik, bár csakúgy táskába nem merném bedobni. Külön tetszik, hogy a púderben a Rimmel lógója jelenik meg. Nagyon könnyű felvinni egy ecset segítségével és nekem kb 4-5óra után kezdett el átfényesedni a homlokom. Ennél többet nem is várok egy púdertől. Örülök, hogy beszereztem és biztos ha elfogy biztos egy hasonló Rimmel termékre teszem majd le a voksom. 





60 Seconds körömlakk by Rita Ora
Kedvenc körömlakkjaim mind a Rimmeltől vannak. Szerintem ár-érték arányban ezek a lakkok érik meg a legjobban. Az új lakk a 807 My Grey nevet kapta. A betonszürke lakk méltón rászolgált a 60 seconds jelzőre, mert nagyon gyorsan megszárad. Én 2 rétegben vittem fel és 5 napig úgy nézett ki mintha frissen lakkoztam volna a körmeimet. 


Lasting Finish ajakrúzs by Rita Ora
Klasszikus vörös rúzs, de mégis egy kicsit több. Engem legelőször a csomagolásának az ezüstös színe fogott meg. Sokat gondolkoztam azon, hogy megvegyem-e, de végül egyáltalán nem bántam meg, hogy a kosaramban landolt. A termék árnyalatának neve 170 Rita's Red. A rúzs csomagolása nagyon jól záródik, nyugodtan belemerem dobni a táskámba. A rúzsnak enyhe gyümölcsös illata van és nagyon jól pigmentált. Egy rétegnél többet nem is kell belőle felvinni. Evés-ivás mellett körülbelül 3-4 órát fenn maradt egy kis kopással. Én nem használtam mellé ajakceruzát, de így se tapasztaltam azt, hogy a rúzs elmozdult volna. Ha még megtaláljátok a drogériák polcain akkor mindenképp vegyétek meg. Mert ez a tökéletes vörös rúzs.


(körmömön a My Grey lakk van)

Nagyon szeretem a Rimmelt és nagyon örülök, hogy megvettem ezeket a termékeket. Szerintem hamarosan beszerzem a legújabb Rimmel London kollekciót is.


Nektek van kedvenc terméket a Rimmel Londontól? 

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe