essence to the moon and back paletta | teszt

8:05

Sziasztok, 

Ma egy viszonylag olcsóbb árkategóriájú drogériás palettát szeretnék nektek bemutatni és megosztani ról a a tapasztalataimat. Még a Glamour-napok során  vettem meg az essence legújabb palettái közül a to the moon and back 04 one way only névre keresztelt darabot. 


Eddig sose fogtak meg az essence paletták és most is először az űrlényes, bolygós csomagolás fogott meg. Az új essence szemhéjpúder paletták négy változatban kaphatóak, az űrlényes mellett van madaras, kisállatos és természetesen a sellők is helyett kaptak a kollekcióban.




A paletta 10 színt, matt illetve metálos púdereket tartalmaz. A pigmentáltságán nagyon meglepődtem mert nem hittem volna, hogy egy olcsóbb paletta ennyire pigmentált lehet. A paletta egyetlen negatívuma az, hogy a szemhéjpúderek nincsenek rendesen elválasztva így nagyon könnyen összekeverednek az árnyalatok és "piszkos" lesz a fehér rész ha nem figyelünk a használat során.





A púderek tartósságáról önmagában nem tudok nyilatkozni mert én mindig használok szemhéjalapot, de azzal együtt 6-7 órát nagyon szépen fent marad. Meglepetésemre  egyáltalán nem porolnak a színek. Az én kedvencem színeim a palettában az arany és a pirosas árnyalat.

Nagyon örülök, hogy megvettem ezt a palettát mert ár-érték arányban nagyon jó minőségű terméket kapunk. A négy paletta közül pedig a hétköznapitól elkezdve a különlegesebb színek kedvelőiig mindenki megtalálhatja a kedvencét. 


Ti szeretitek az essence termékeket?


Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe