Fa újdonságok | Teszt

7:29

Sziasztok, 


Néhány héttel ezelőtt a Henkel Magyarország volt olyan kedves és nekem is elküldte a Fa legújabb mézes kiadását. A csomag tartalmazott kettő tusfürdőt, szappant és egy krémszappant. Nagyon szeretem a Fa termékeket így ennek a csomagnak különösképpen örültem.

Honey Créme tusfürdő 
Kényeztető tusfürdő az Arany Írisz illatával, méz kivonattal. Imádom a tusfürdőket és mindig rengeteg bontatlan áll a szekrényben mert mindig megveszem az újdonságokat. Ez a termék több használat után se szárította a bőrömet. Illata nagyon kellemes nem az a tömör mézes illat.

Honey Elixir 
Tusfürdő Fehér Gardénia illattal és méz kivonattal ami védi a bőrt a kiszáradástól és puha bőrérzetet nyújt. Ennél a tusfürdőnél már az átlátszó csomagolása elnyerte a tetszésemet és a termék méz sárga színe tényleg olyan hatást kelt mintha mézzel fürödnénk. 

Honey Créme szappan
A csomagolás alapján Arany Írisz illatú szappanról van szó méz kivonattal. Szerintem a legújabb Fa termékek közül ennél érződik a legjobban a mézes illat. Ez a szappan se szárítja a bőrt. 

Honey Créme folyékony szappan 
A tusfürdők mellett talán a folyékony szappanokat szeretem jobban. Évek óta ehhez hasonló termékeket használunk kézmosásra. Nagyon tartós virágos illata van és a használata után puhábbnak érződik a kezemen a bőr. Ez a termék sem szárítja a bőrt. 

Bátran ajánlom mindenkinek a Fa új mézes kiadását mert igazán szuper termékeket sikerült gyártaniuk. Nekem a két kedvencem a folyékony szappan és a Honey Elixir tusfürdő. Ezekből mindenképpen beszerzek még néhányat, ha ezek elfogynak. A Henkel Magyarországnak pedig nagyon szépen köszönöm ezt a klassz csomagot. 


 Nektek van kedvencetek a Fától? 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe