Első Book Depository rendelésem | Bookworm #1

3:24

Sziasztok,

Ma a legelső Book Depository rendelésemet szeretném megmutatni nektek. 


Két dolgot nagyon szeretek, a könyvetek és minden ami angol vagy ahhoz kapcsolódik. Ha olvastátok a legelső bejegyzésemet abban is leírtam, hogy nagyon szeretek angolul olvasni és több már magyarul elolvasott könyvet beszereztem már angol nyelven is. Így nagyon örültem mikor rátaláltam a Book Depository oldalára.

Maga az oldal angliai székhelyű és kb az összes könyv kapható elsősorban angol illetve van néhány német nyelven is.

Én az első rendelésem során két könyvet rendeltem és mint látszik külön csomagolásban érkezett meg 10 nap alatt. A két könyv között 2 nap volt. Plusz minden könyv mellé adnak egy kiszínezhető könyvjelzőt.


Az egyik kedvenc bloggerem Tanya Burr: Love, Tanya című könyvét már régóta megakartam venni, de itthon sehol se találtam. 4374 forintért tudtam megrendelni, most egy kb 100 forinttal drágább, ha érdekel titeket a könyv, ide kattintva megtudjátok nézni. Hamarosan pedig a blogon is olvashattok róla részletesebben. (plusz a blog facebook oldalán hamarosan lesz egy nyereményjáték, ahol ti is nyerhettek belőle egy példánnyal, ha nem akartok lemaradni róla kövessétek be az oldalt) A másik könyv amit beszereztem az nem más mint E L James: Fifty Shades Darker című könyve a legújabb movie-tie borításban, plusz ebben a kötetben található a Grey második részéből egy kis előzetes és a film kulisszái mögött készült képek is amiket az írónő készített és kommentált. Én a könyvet 2425 forintos áron szereztem be, kb 50%-al olcsóbban mintha itthon vettem volna meg. Ide kattintva tudjátok megnézni a könyvet.


Szuper árak mellett az is nagyon jó az oldalban, hogy minden esetben a világ bármely pontjára ingyenes a szállítás. Hamarosan megint leadok egy rendelést az oldalon és, ha ti is szerettek olvasni és fejlesztenétek az angoltudásotokat mindenképp nézzetek be az oldalra. Mesekönyvek, regények, szakácskönyvek, naplók és filmes relikviák is megtalálhatóak.

Nektek mi az aktuális kedvenc könyvetek?

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe