B.bor | interjú

3:10

Ma egy interjút hoztam nektek, amit egy új magyar tervezővel Göngyivel a b.bor megálmodójával készítettem.



Honnan jött a b.bor bags név ötlete?
A név a kislányom nevéből jön, aki Bor Bíborka - a b.bor (ejtsd: bíbor), abszolút belőle jön.

Mióta foglalkozol táskák tervezésével? Tanultad valahol?
Amikor elkezdtem foglalkozni a varrással, 2015 őszén, éppen egy táskával sikerült kezdenem, és annyira megtetszett ez a dolog, hogy egyelőre maradtam ezeknél. Egyébként női ruhák varrására lesz meg a papírom fél éven belül, úgyhogy elképzelhető egy nyitás majd ezek felé is :)

Van segítséged a tervezésben illetve az elkészítésben?
Jelen pillanatban a tervezést és a készítést is egyedül én végzem, de a jövőben bizonyos munkálatokba szeretném bevonni a férjemet is.

A táska elkészítése közben ki inspirál?
Maguk az anyagok szoktak inspirálni, néha csak beleszeretek egybe, és aztán hónapokig várok, míg végül megszületik a döntés, hogy mi lesz belőle. Természetesen szoktam használni a Pinterestet, az Instagrammot ihlet gyűjtésre, illetve mindenkinek figyelem a táskáit a tömegközlekedési eszközökön :) De ezen kívül a természet, a színek bizonyos összeállása, a minták, amiket megpillantok, az élet is mind hat a munkámra.

Készítesz táskákat egyedi elképzelések alapján is?
Egyedi megrendelésre is készítek táskákat, és ezekből is nagy kedvencek szoktak születni.


Az eddigi műveid közül melyik a kedvenced?
Az egyik legnépszerűbb termékem, egy fekete, teljesen minimál dizájnban készült, hasított bőr táska. Magam részéről nagyon szeretem az extrább hátizsákokat, modell szerint ami variálható (háti és oldaltáska). Talán a kedvencem, ami anya-lánya táskának készült, és női szuperhősöket ábrázol.

Hol tudják az emberek megismerni és megvásárolni a termékeidet?
Megnézni a jelenlegi kínálatot online a weblapomon (www.bbor.hu) vagy a facebookon lehet - ide szoktam rendszeresen feltölteni, ami éppen foglalkoztat. Élőben pedig 1-1 vásáron szoktam megjelenni, erről szintén a Facebookon lehet tájékozódni.


Remélem meghoztam a kedveteket ahhoz, hogy körülnézzetek a b.bor táskák között. Az már biztos, hogy én is hamarosan beszerzem az első magyar tervezőtől való táskámat. 

b.bor elérhetőségek: Facebook: www.facebook.com/bborclothes
                                 Instagram: www.instagram.com/b.bor_bags/
                                 Honlap: http://www.bbor.hu/

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe