Maybelline The Blushed Nudes Paletta | Teszt

9:46

Körülbelül a megjelenése óta vágytam a Maybelline második nudes palettájára a The Blushed Nudes-ra, így duplán nagy volt az öröm mikor a Joy-napokon végre az enyém lett kevesebb mint 1000 forintért. 


Engem egyből megfogott a csomagolás rosegold színe. A paletta jól záródik, nyaralás során nyugodtan dobtam bele a táskába nem féltem, hogy véletlenül kinyílik és a szemhéjpúderek széttörnek.


A palettához jár egy kétvégű applikátor - ecset, amit vészhelyzet esetén vagy ha nem vittél magaddal ecsetet jól lehet használni. 12 szemhéjpúdert tartalmaz köztük van matt és csillogós színűek is. Sajnos a szemhéjpúderek bele vannak "süllyesztve" a palettába így ha az ember nem figyel könnyen összekeveredhetnek a színek egymással. Ezt a palettát a Naked 3 dupe-jaként is szokták emlegetni. Én talán a nevéből kiindulva egy kicsit több mályvás/rózsaszín árnyalatú púdert raktam volna a palettába. A kedvenc színeim belőle a bordó és a halvány rózsaszín.





 A világos árnyalatokkal legalább 2-3x végig kell menni, hogy megkapjuk a kívánt színt. A fényesebbek meglepően jól pigmentáltak, Az én szememen alappal kibírnak egy napot. Ecsettel nagyon könnyen fel lehet vinni a szemhéjpúdert, de vigyázni kell, hogy ne nyomjuk nagyon oda mert akkor porol. Van egy "alap" porolásuk is így könnyen összetudjuk dolgozni a színeket, ha többet szeretnénk felvinni a szemünkre.






Összességében nagyon örülök, hogy megvettem mert kitudom használni a benne található színeket. Az utóbbi időben nagyon sokszor nyúltam hozzá és használtam a sminkem elkészítésekor. Utazásokhoz is praktikus lehet, ha valaki  ezeket az árnyalatokat kedveli mert a paletta nem foglal nagy helyet.




Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nekem a Naked 3 abszolút dupeja a Makeup Revolution Iconic 3. Ennek a palettának egyetlen nagy hibája, hogy nincsenek jobban besúllyesztve a színek így tényleg össze lehet akaratlanul is porolni őket. Egyébként szerintem világos bőrrel is nagyon szépen működik én egy éve kaptam és a rózsaszínes árnyalatokat sokszor használom a hétköznapokban. :)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe