dm kedvencek 2017 | wellness doboz

4:04

Sziasztok,

Legnagyobb örömömre egy év után végre újra sikerült bekerülnöm azok közé akik megvehetik a dm kedvencek dobozt. Mivel az új szabályok szerint te választhatod ki, hogy a négy doboz körül melyikre pályázol és előretudod mit is rejt a doboz már nincs meg az a meglepetés érzés ami eddig volt, de legalább eltudod dönteni már előre, hogy neked megérné-e a doboz, ha megnyered. Én két dobozra pályáztam és a Wellness kiadást sikerült megnyernem. 



Ezeket a termékeket rejtette a doboz: 

  • Bomb Cosmetics epres brulee Mindig is kiakartam próbálni egy Bomb terméket így nagyon örültem, hogy egy ilyen is belekerült a csomagba. A termék leírása alapján 6-8 fürdőzésre elég. Az illata pedig csodás, már a doboz kibontása előtt lehetett érezni az epret. Eredeti ára 1599 forint. 

  • Balea lovely tégelyes lábkrém, 200 ml. Vérnarancs illatú krém, többek közt shea vajat és Aloe Verát tartalmaz. Eredeti ára 729 forint. 
  • Balea testradír holt-tengeri olajjal, 250 ml. Ezt a terméket már kipróbáltam és egyszerűen imádom. Csodás citromos illata van, igazán frissítő érzést kelt. Benne található olajok a használat közben puhítják a bőrt. Ha elfogy mindenképp újraveszem majd. Eredeti ára 999 forint.

  • Himalaya Herbals tápláló kézkrém, 50ml. Tipikus táskába dobható kézkrém levendula illatban. 100%-ban növényi eredetű és nem tartalmaz parabéneket és kőolajszármazékokat. Eredeti ára 549 forint.

  • Garnier gránátalmás szövetmaszk, Aqua Bomb  Ezt a terméket Raminak köszönhetően ismertem meg és azóta is ez a kedvenc fátyolmaszkom. A maszk egy hétre való hidratáló szérumot tartalmaz és tényleg nagyon jól hidratálja a bőrt. Ezt a terméket csak ajánlani tudom. Eredeti ára 699 forint.

  • Parsa masszázs kesztyű Azt ígéri ez a termék, hogy eltávolítja az elhalt hámsejteket és javítja a bőr vérellátását. Kíváncsi leszek majd, hogyan fog beválni nekem. Eredeti ára 549 forint.

  • Helia- D micellás sminklemosó kendő, 24 darab. Nagyon szeretem az ehhez hasonló termékeket. Ettől a márkától még nem próbáltam semmit,de csak jókat hallottam róla. Eredeti ára 999 forint.


Nagyon megvagyok elégedve ezzel a dm dobozzal hiszen mindegyik termékét feltudom majd használni. 2999 forintot fizettem érte és a csomag értéke 6126 forint. Kíváncsi vagyok, hogy a dm legközelebb milyen összeállításokkal rukkol majd elő. 

Ti mit gondoltok a dm dobozról?

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe