Viszlát 2016 Hello 2017

9:24

Sziasztok,


Ha egy szóval kéne összefoglalnom a 2016-os évemet akkor mindenképpen azt mondanám, hogy változatos. Miért is? Először is végre befejeztem a középiskolát. Talán egész évben ezt vártam a legjobban, hogy végre búcsút mondhassak életem ezen részének. Nem tudom szavakkal leírni mennyivel boldogabb az életem mióta nem kell középiskolába járni. Valahogy én egészen kiskorom óta azt vártam, hogy végre egyetemre járhassak. Sikeresen fel is vettek kommunikáció és média szakra. Nem gondoltam volna, hogy ennyire élvezni fogom azt, hogy iskolába járok, de pozitívan csalódtam magamban ebben a tekintetben. Rengeteg új embert ismertem meg néhány hónap alatt. Sokkal nyitottabb lettem új dolgok iránt. Történtek rossz dolgok is 2016-ban, én mégis úgy gondolom ez az év nagyon sokban hozzájárult ahhoz, hogy tisztábban lássam magam és más embereket is.


2017-re nagyon sok tervem van és szeretném, ha a legtöbbet sikerülne megvalósítani. Nyilván ez csak és kizárólag rajtam múlik, de mindent megteszek azért, hogy sikerüljön. Egyik ilyen célom az, hogy elolvassak 50 olyan könyvet amelyiket előtte még sose olvastam. Megtanulni egy új nyelvet. Letenni angolból a nyelvvizsgát, amihez minden adott csak jelentkeznem kell a vizsgára. Spórolni. Eddig sose jártam sikerrel ezzel, de idén mindent megteszek azért, hogy sikerüljön. Egyébként hamarosan olvashattok a spórolási terveimről. Elutazni egy olyan helyre ahol eddig még nem jártam. Bloggal kapcsolatban is nagyon sok ötletem van mint tartalmilag, mint kinézetileg. Szeretnék megtanulni rendesen főzni is. 

Nektek pedig szeretném megköszönni, hogy olvastok.


Ti szoktatok újévi fogadalmat tenni?

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe