Januári szerzemények | Shopalcoholic #3

8:16

Sziasztok,


Ebben a hónapban kihasználtam a karácsony utáni leárazásokat és beszereztem néhány dolgot a dm-ben.


Az utóbbi időben nagyon sok gyertyát beszereztem és ahogy égnek le egyre nehezebb normál méretű gyufával meggyújtani őket, így nagyon örültem mikor megláttam a dm-ben ezt a nagyobb méretű gyűfát. 50 darabot kapunk kb 230 forintért, praktikussága mellett jó kiegészítő is lehet a szobában. A karácsonyi leértékelés során szereztem be ezt a csillag alakú alma és fahéj illatú viaszt, 550forintért 20 darabot ami szerintem igazán jó ár volt érte. Úgyszintén 50% kedvezménnyel tudtam megvenni ugyanebben az illatban ezt a gyertyát is ami legalább 32 órányi égési időt ígér.  


A hónap közepén a dm-ben a das gesunde plus termékekre 5x-ös pont akció volt így beszereztem kettő pezsgőtablettát és egy zsályás cukorkát ami elvileg jó a torokfájásra . A multivitaminos a kedvencem lett.


1200 forint körül volt ez a Hello Kitty szett. Ami egy ajakbalzsamot, kézkrémet és egy tusfürdőt tartalmaz. Szerintem ajándéknak egy Hello Kitty mániásnak tökéletes lesz.


A L'Oréal és a B.U. termékek is egy-egy karácsonyi csomagban voltak. Ezt a micellás vizet régóta kiszerettem volna próbálni most pedig egy arckrémmel együtt amit azóta és használok és nagyon szeretek megtudtam venni összesen 1350 forintért. A B.U. csomag pedig csak bekerült a kosaramba amit egyáltalán nem bántam meg.


Balea tusfürdői azok amiből még akkor is veszek mikor itthon rengeteg bontatlan van még. Szerintem a drogériák polcain ez éri meg a legjobban ár-érték arányában. Plusz január elején 2+1-es akció volt rá.


Beszereztem ezeket a Balea samponokat is, a sampon és a balzsam együtt 400 forint volt. Eddig a koffeineset használtam és megvagyok vele elégedve. 


Nagyon szeretek a konyhában ténykedni a baglyokat pedig imádom, így egyértelmű volt, hogy ezek is a kosaramba kerülnek. A praliné formát akciósan 450 forintért szereztem be míg a szilikonos sütőforma 50% kedvezménnyel 650 forintba került. 


Néhány hete fedeztem fel a dm-ben, hogy a Balea is elkezdett fürdőgolyókat csinálni. Málna és levendula illatban kapható az egyenként 170 grammos fürdőgolyók. 230 forintba kerül egy golyó ami a többi ehhez hasonló fürdőgolyóhoz képest igen kedvező ár. Ha ne szeretnétek venni, de kiakarjátok próbálni akkor ide kattintva megtaláljátok, hogy tudjátok ti is otthon egyszerűen elkészíteni. 



Ti mit vettetek ebben a hónapba? 

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe