Őszi TAG

7:32

Sziasztok,

Igaz, hogy az időjárás elég nyárias még, de beköszöntött az ősz. Ezért ma egy őszi TAG-et hoztam nektek.


1.Milyen ízesítésű a kedvenc teád?     
A mostani kedvencem az epres tea, de nagyon szeretem a fahéjas gyümölcs teákat is.

2.Szereted a sütőtököt?
Régebben nem szerettem, de az utóbbi évek megkedveltem. Alig várom, hogy újra lehessen venni a boltokban. 

3.Kedvenc ősszel induló sorozatod? 
The Fall, magyarul Hajsza. A thrillersorozat az észak-írországi Belfastban játszódik, főszereplő pedig nem mások, mint Jamie Dornan és Gillian Anderson.

4.Mit nem szeretsz az őszben? 
Azt, hogy korán sötétedik. Nem szeretem, hogy mire megyek haza már sötét van.

5.Mit szeretsz az őszben? 
A színeket, a természetben valós sétálást, a pokróc méretű sálakat. Nem beszélve, a Glamour- és a Joy-napokról. Jó ilyenkor előre gondolkodni és olcsóbban beszerezni a karácsonyi ajándékokat.

6.Mi az a 3 dolog, ami először beugrik, h az őszre gondolsz? 
Az eső, a színek és a falevelek. 

7.Mivel töltődsz fel ilyenkor? 
Azzal mivel máskor is, olvasással és zenehallgatással. 

8.Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz? 
Ilyenkor egyre többször hallgatok karácsonyi zenéket. 


Ti szeretitek az őszt? 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe