Glamour-napok | Shopalcoholic #1

7:12

Sziasztok,

Az elmúlt egy hónapban sajnos nem volt bejegyzés aminek az oka az iskola volt,de végre sikerült kialakítanom a napirendemet. A mai posztban szeretném megmutatni,hogy miket is szereztem be az idei őszi Glamour-napokon.




Először is beszereztem a Nivea Micellás Arctísztitóját Normál és Vegyes Bőrre. Eddig a Garnier rózsaszín kupakos micellás vizét használtam,de az nem volt így esett a választásom erre. Az ára 50%-os kedvezménnyel körülbelül 600 forint volt. A következő termék a Garnier mineral Invisible spray dezodora. Erről a termékről eddig csak jót hallottam és,ahogy eddig próbáltam tényleg szuper dezodorról van szó. Az eredeti ára 649 forint körül van, de ebből lejött még 50% kedvezmény. 
Megvettem a Garnier Pure Active arctiszító gél-keféjét pattanásokra. Ehhez hasonló terméket használtam még évekkel ezelőtt és akkor is remekül bevált. A terméket bátran ajánlom mindenkinek aki zsíros és pattanásos bőrrel küzd. A tisztító még jobb hatását segíti a tetején található 170 puha sörte. 


A dm-ben 50%-os kedvezmény volt a Fa termékekre így több tusfürdőt is beszereztem 250 forintos áron. 


A kedvenc samponomra és balzsamomra is 50% kedvezmény volt így többet is beszereztem a Scahuma Q10 hajerősítőjéből. A legtöbbször ezeket használom és tényleg láthatóan javul a hajam szerkezete. 


A dm-ben csak 1 Rimmel London termékre volt érvényes az 50%-os kupon,de a boltban található kosárban rengeteg kupon volt még így több körömlakkot is tudtam venni. Én maximálisan meg vagyok a Rimmel lakkokkal elégedve így négy darab is a kosaramba landolt. Három lakk a Rita Ora kollekcióból van, balról jobbra haladva: 806 Give It Some Welly ami a valóságban inkább szürke színű mintsem kék, 498 Rain Go Away, 270 Sweet Retreat. Az utolsó körömlakk a 60 seconds Super Shine kollekcióból a 513 Let's Get Nude nevet viseli.

Ezeken kívül még vettem két felsőt az F&F-ben és 2 könyvet rendeltem a Libriből. 
Ez lenne az én idei Glamour-napos szerzeményeim. Én meg vagyok elégedve, hogy nem kapott el az inpulzus vásárlás és nem vettem semmi felesleges dolgot csak azért, mert most akciós.

Ti miket szereztetek be? 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe