trnd-project | Cien Smink nagykövet lettem

9:59

Sziasztok,
A mai bejegyzésben megmutatom, hogy mit tartalmazott az én Cien smink csomagom amit a trnd-től kaptam.

Először is egy kicsit bővebben a trnd-ről. A trnd egy kollaboratív közösség, regisztráció során ti is részesei lehettek a csapatnak. Néhány havonta van újabb tesztelési lehetőség az oldalon. Ha szerencsések vagytok és kiválasztanak titeket lehetőségetek nyílik kipróbálni kozmetikumokat, ételeket vagy elektronikai dolgokat. Bátran ajánlom mindenkinek,hogy csatlakozzon.

Most a Lidl által forgalmazott Cien termékeket lehetett kipróbálni. 1200 embert osztottak be négy nagyköveti csoportba, Hajápolási nagykövetek, Testépolási nagykövetek, Bőrápolási nagykövetek és Smink nagykövetek. Én a Smink nagykövetek közé kerültem be. Nézzük, hogy mit tartalmaz az indulócsomag.



Maga a csomag egy buborékos borítékban érkezett és az értesítést követően két napon belül meg is kaptam. A csomagom az alábbiakat tartalmazta, amiket saját kipróbálásra kaptam:
  • 1x Cien szemhéjpúdert ( 18 Blue Sapphire )
  • 1x Cien szempillaspirált ( Volume Mascara)
  • 1x Cien Cien szemfestéklemosót
  • 1x Cien rúzst ( 15 nude brown )
  • 1x Cien körömlakkot ( 12Berry Passion)
  • 1x Cien BB krémet ( Light)
  •  1x Cien alapozót ( 010 shell )
A dekorkozmetikumok mellett a csomagban volt még egy üdvözlőlevél, projektmenetrend, kérdőívek és aminek a legjobban örültem 30 db 30%-os Cien kupon.

Nagyon boldog vagyok,hogy a Smink nagykövetek közé sikerült bekerülnöm és annak is, hogy mint az alapozó és a BB krém az én bőrömnek megfelelő árnyalatban érkezett. Összességében a Smink nagykövetek kaptak egy alapsmink készletet.  

A következő hetekben bemutatom a termékeket külön-külön is, hogyan váltak be eddig. 

Ti tagjai vagytok a trnd-nek? Sikerült bekerülnötök terméktesztelőnek?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe