Rimmel London Lasting Finish 25 HR Breathable Alapozó és Korrektor | Teszt

3:19



Rimmel London nemrég új Lasting Finish termékcsaládot dobott a piacra. Ami nem más mint az Breathable alapozó és korrektor. A két termék közepes fedést és akár 25 óráig kitartó viseletet plusz könnyű a bőrt lélegezni hagyó formulát ígér.

Alapozó



Az új Lasting Finish alapozó a Breathable jelzőt kapta. Egy könnyű, közepes fedésű spf 20-al ellátott alapozóról van szó. Az előző Lasting Finish alapozókhoz képest nem egy pumpa segítségével hanem egy szivacsos applikátorral lehet felvinni az alapozót. Én a legtöbbször a kezemre teszek belőle és onnan viszem fel az alapozót az arcomra. Magát a terméket használat előtt ajánlott néhányszor felrázni.



Az alapozó vizes alapú és tényleg egész nap könnyű viseletet biztosít. Az ígéretéhez képest tényleg közepes fedést biztosít, de ha valakinek több bőrhibája van annak ajánlott hozzá korrektort használni. Az alapozónak teljesen természetes nem maszkos hatása van és egyáltalán nem érzem, hogy fulladna a bőröm. Inkább rózsaszínesebb a tónusa mint sárgás. Akinek zsírosabb bőre van ajánlott 4-5 óránként a problémásabb területeken újra púderezni. Használat közben nem tapasztaltam azt, hogy a szárazabb részeket kiemelné.



Korrektor



Az alapozó mellé megvettem a hozzá passzoló korrektort . A korrektor is könnyű viseletet és közepes fedést ígér. A termék egy műanyag tubusban van és cuchion applikátorral rendelkezik. Én ezt a szivacsos módszert annyira nem szeretem ezért általában az ujjamra szoktam nyomni a termékből és onnan viszem fel a problémás területekre. A korrektor maga eléggé sűrű így nagyon kevés is elég belőle a bőrhibákra.





Nekem mindkét termék  kedvencem lett és elég gyakran is használom őket.. Mivel világos a bőröm így az itthon kapható legvilágosabb árnyalatokat vettem meg belőle. Ez az alapozóból a 101 Classic Ivory, a korrektorból pedig a 100 Fair.

Nektek mi az aktuális kedvenc alapozótok? 



Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe