Glamour-napok 2017 ősz | Kívánságlista

3:48



Néhány napon belül kezdetét veszi az ősz egyik legjobban várt shopping ünnepe a Glamour-napok. Idén október 12-15 között lesz, de a dm-ben és a Rossmann-ban is már 11-én beválthatjuk a kuponokat. Én nagyon szeretem az ilyen kuponos napokat mert a kedvenc termékeimből ilyenkor tárazok be a következő nagyobb akcióig és az újdonságokat 20-50% kedvezménnyel tudom megvenni. Idén listával készülök, hogy miket szeretnék megvenni, hogy nagyjából céltudatosan menjek be az üzletekbe, de magamat ismerve így lesz néhány impulzus vásárlásom.


Nézzük, hogy miket írtam fel a listámra

Dm


  • Rimmel London 50% kedvezmény : elsősorban ezzel a kuponnal Rimmel dobozt szeretnék majd venni
  • Playboy 50% kedvezmény: karácsonyra készülve néhány parfümöt szeretnék ajándékba vásárolni
  • Fa tusfürdő 50% kedvezmény: tavaly ezzel a kuponnal sokkal olcsóbban jött ki a Fa tusfürdő ára minta Balea  tusfürdőké
  • Garnier arcápolás 50% kedvezmény: ezzel a kuponnal 3 micellás vizet tervezek venni, hogy tavaszig biztos elég legyen
  • Nivea arctiszító 50% kedvezmény: az eddigi legjobb tonik amit próbáltam a Niveától volt, most pedig ezt szeretném majd újravenni
  • Maybelline 50% kedvezmény: féláron lehet majd megvenni egy darab Maybelline terméket, még nem döntöttem el  pontosan, de az új szortimentből szeretnék kipróbálni valamit
  • Dettol 50% kedvezmény: a májusi Joy-napokon szereztem be ettől a márkától 2 darab fertőtlenítő spary-t és már kell az utánpótlás 
  • Ezekhez hozzájön majd a születésnapi 10%-os végösszegi kupon is

Rossmann


  • Schwarzkopf omegaplex hajfesték 30% kedvezmény: egyszer m
  • Air Wick 30% kedvezmény: nagyon szeretem a gyertyákat és remélem, hogy kint lesz már a téli kollekció is a polcokon
  • Cif spray termékek 50% kedvezmény: ezt a kupont egy zsíroldó spray-re tervezem beváltani
  • Dekorkozmetikumok 25% kedvezmény: Lovely és Catrice újdonságokat tervezek venni
  • Rimmel London 50% kedvezmény: nagyon szeretem ezt a márkát és kitudja lehet lesz olyan termék ami a dm-ben nem és megtetszik
  • + a 10%-os végösszegi kupon

Müller


  • 20% kedvezmény mindenre
  • Katy Perry illatok 20+20% kedvezmény : az új parfümjét az Indi-t szeretném majd kipróbálni
  • Rimmel London: 30+20% kedvezmény: Rimmel kupon mindig jó, hogy van nálam
  • Maybelline: 30+20% kedvezmény: nem hiszem, hogy veszek valamit, de kitudja alapon elviszem magammal
  • Bourjois: 10+20% kedvezmény: az új air matte púderre vagyok kíváncsi
  • Gliss Kur: 30+20% kedvezmény: ezt a kupont hajpakolásra szeretném felhasználni

Tesco


  • F&F 20% kedvezmény: téli kabátot és egy-két ruhát szeretnék venni
  • 20 ezer felett 2ezer forint kedvezmény: ez pedig jól fog jönni a ruhákhoz

Egyebek:


  • Libri 20% kedvezmény: néhány könyvet szeretnék venni, többekközt Kollár Anna: Modern Istennők Kézikönyvét
  • Ruhaboltok: H&M, C&A, New Yorker 20% kedvezmény: a legtöbbször máskor nagyobb kedvezménnyel tudok itt ruhákat venni, de hátha megtetszik valami
  • Fehérnemű boltok: Intimissimi, Tezenis, Triumph 20% kedvezmény: a Triumph termékei szerintem messze a legjobbak az eddig vásárolt márkák közül, de lehet most találok valamit a Tezenisben vagy az Intimissimiben is
  • Kik 15% kedvezmény: itt a karácsonyi DIY projektekhez szeretnék majd alapanyagokat venni


Tudom, hogy ez egy kicsit soknak tűnhet, de én a az éves vásárlásaim nagyrészét ilyenkor tudom le. Nyilván ésszel kell lenni és nem elcsábulni 1-1 termékre mert olcsó most. A megszokott termékekből mint micellás víz vagy tusfürdő most szeretnék majd többet venni 50% kedvezménnyel mert mint írtam februárban utazni készülök és a Glamour-napok szeretném megspórolni az amúgyis megvenném termékek árának a felét. Ha egy tippet megfogadtok akkor a Glamour-napok előtti héten menjetek el körülnézni, hogy mik vannak készleten és milyenek az árak. 


Remélem tudtam adni egy kis motivációt nektek a vásárláshoz. Ha van kedvetek írjátok meg, hogy ti miket tervezetek vásárolni és, hogy hogyan viszonyultok ehhez az egész kuponozáshoz.

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Picit sajnálom, hogy képeket nem tettél bele a bejegyzésbe.
    A Rossmann kuponanl én is Catrice cuccokat szeretnék majd venni. :)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe