{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc karácsonyi zenéim | Blogmas 2016 #3

9:42

Sziasztok

A mai bejegyzést már régóta terveztem, így külön örültem neki, hogy ez az egyik VKP téma. Igazából én egész évben hallgatok karácsonyi zenéket, de minden novemberben új karácsonyi lejátszási lista kerül a telefonomra. 





Nézzük is az én kedvenc karácsonyi zenéimet: 




Mariah Carey- All I Want For Christmas Is You



Wham!- Last Christmas




Justin Bieber- Santa Claus Is Coming To Town 





Justin Bieber- Mistletoe




Train- Shake up Christmas




Faith Hill- Where Are You Christmas




Demi Lovato- Wonderful Christmas Time 


Ariana Grande- Santa Tell Me


Melanie Thornton- Wonderful Dream 




Selena Gomez- Winter Wonderland




Little Mix- Christmas ( Baby Please Come Home) (Cover)


Miley Cyrus- Rockin' Around The Christmas Tree




Lola- Ünnepelj Ma Velünk




Neoton Família- Ha elmúlik karácsony




Csondor Kata- Add tovább




Hungarica- Karácsony este

Ezek lennének az én kedvenc karácsonyi zenéim. 


Nektek mi a kedvenc ünnepi zenétek?



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe