Blog Karácsony 2016 | Blogmas 2016 #8

9:45

Sziasztok,

A mai bejegyzésben megmutatom, hogy miket kaptam a Blog Karácsonyon. A Blog Karácsony Iluss kezdeményezése amire csak bloggerek jelentkezhetnek. Én Annának küldtem csomagot, nekem pedig Hajni küldte a karácsonyi meglepetéseket.


Az ajándékok ebben az aranyos csomagolópapírba voltak benne.



Először is el kell, hogy mondjam Hajni nagyon figyelt arra, hogy miket szeretek. Kaptam tőle Lengyelországról egy könyvet amit már el is kezdtem olvasni. A Balea Marsmallow tusfürdőjét már ki akartam próbálni és Hajninak hála most lehetőségem van rá. Kaptam még három Teekanne teát is Winter Time, Irish Cream és Magic Moments ízesítésben. Ezenkívül volt még a csomagban egy F&F viasz vanília illatban amit már kipróbáltam és nagyon jó intenzív az illata. Kaptam egy csodaszép Golden Rose lila színű körömlakkot. Legnagyobb meglepetésemre rengeteg baglyos dolog is volt a csomagban. A she-s körömreszelő szett olyan darab amit legalább már másfél éve  megszeretnék magamnak venni. A baglyos noteszbe pedig a blogos ötleteimet fogom felírni. Megkaptam még a világ legcukibb radírjait is, amiket azóta az íróasztalomat díszítik. Nem hiszem, hogy valaha is fogom őket használni. Két színező is helyet kapott a csomagban egy bagolypárról és kilenc macskáról. Számomra mégis a legszebb és legmeghatóbb ajándék a kézzel készített hóemberes kitűző volt. A hóembernél Hajni még arra is figyelt, hogy a lila a kedvenc színem és a sála is ebben a színben pompázik. 










Nagyon szépen köszönök mindent Hajni. Sikerült nagyon meglepned ezzel a csomaggal. :) 


Nagyon boldog karácsony és újévet kívánok Nektek!

Ha nem szeretnétek lemaradni a bejegyzésekről akkor kövessétek a blog Facebook oldalát. Plusz az Instagramon is megtalálhattok.











A többek bejegyzését az ajándékozásról itt tudjátok megnézni.

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Milyen cukik azok a radírok!! Nagyon jó dolgokat kaptál!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper dolgokat kaptál, nagyon édes a kitűző :)

    VálaszTörlés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe